(M-CVI-2), ktorý bude rozdelený do dvoch obsahovo rozsiahlych celkov a poskytne praktické možnosti aj limity pomoci prostredníctvom expresívnych terapií a terapeutických prístupov. Pôjde o konkrétne postupy ako pracovať s dieťaťom v rámci ranej biblioterapie a pod. Tento modul bude reflektovať na vývinové potreby, tzn. bude spracovávaný biodromálne, po jednotlivých rokoch života dieťaťa s tým, že pedagogický zamestnanci a študenti budú mať možnosť overiť si rôzne možnosti modifikácie aktivít.
M-CVI-2 (2.1) Expresívne terapie vo včasnej starostlivosti - bude obsahovať informácie o konkrétnych možnostiach podpory, aktivít a hier z terapií (konkrétne expresívnych terapií ranej arteterapie, ranej biblioterapie, ranej psychomotorickej terapie, ranej muzikoterapie,ranej dramatoterapie, a i.) zohľadňujúcimi osobitosti jednotlivých znevýhodnení.
M-CVI-2 (2.2) Terapeutické prístupy vo včasnej starostlivosti - bude obsahovať informácie o konkrétnych možnostiach podpory a hier platných pre prístupy, ktoré nazývame ako terapeutické prístupy ktoré nepatria k expresívnym terapiách. Ide o využívanie konceptu bazálnej stimulácie, Snoezelenu, Terapia senzorickej integrácie, Raná ergoterapia a i., zohľadňujúce osobitosti jednotlivých znevýhodnení.